System DW-ECO 2.0 montowany jako zewnętrzny komin spalinowy prowadzony przy elewacji budynku może być posadowiony na płycie fundamentowej i za pośrednictwem wspornika komina przykręcony do ściany. Płyta fundamentowa w zależności od zastosowanego typu wspornika, umożliwia regulację położenia odległości montażu komina od ściany. Montaż komina izolowanego DW-ECO 2.0 należy rozpocząć od dokładnego określenia miejsca usytuowania trójnika, co pozwoli ustalić wysokość na jakiej zostanie zamontowana płyta fundamentowa.
Na płycie fundamentowej montuje się element do czyszczenia (wyczystkę), w sposób który nie będzie ograniczał do niej dostępu. Następnie montuje się trójnik z wyjściem 90° lub 45°, który umożliwia połączenie czopucha kotła z częścią pionową. Bezpośrednio na trójniku montuje się kolejno odcinki rur o długościach standardowych 1000, 500, lub 250 mm. do żądanej wysokości. Komin należy przymocować do ściany budynku za pomocą wsporników ściennych z których pierwszy powinien znajdować się bezpośrednio nad trójnikiem, następne w odstępach określonych
w tabelach statycznych dla systemu DW-ECO 2.0. Jeżeli wysokość komina przekracza maksymalną wysokość dla danej średnicy, to konieczne jest zastosowanie odciążającej płyty fundamentowej dla wsporników pośrednich oraz wspornika, który ma za zadanie przejąć ciężar komina zamontowanego powyżej. W przypadku konieczności zmiany przebiegu prowadzenia komina i wykonania odsadzek do dyspozycji mają państwo kolana 15°,30°i 45°, należy jednak pamiętać o zaleceniach Polskiej Normy PN-B-10425:1987. Elementem wieńczącym komin jest zakończenie wylotu rury dwuściennej które wykonane jest w formie ustnika zamykającego izolację. Połączenie części pionowej z czopuchem wykonać można wykorzystując elementy długościowe, rury lub nastawne teleskopy, kolana 15°,30°, 45°,90°,
kolana z rewizją 90°, oraz rury odwadniające lub pomiarowe umożliwiające regulację palnika.
Należy pamiętać o konieczności zastosowania elementu przejściowego, przejścia EW/DW z systemu jednościennego na system dwuścienny, zamykającego izolację czopucha i gwarantującego szczelne połączenie ze złączką króćca spalin. W przypadku konieczności podparcia czopucha należy wykorzystać wsporniki ścienne lub podporę czopucha.


































